poniedziałek, 1 listopada 2010

Bombki w stylu retro

Ten kurs  będzie trochę wyjątkowy. Odstąpiłam w nim od zasady, że na moich kursach uczestnicy sami wybierają wzory, a dopiero potem zabieramy się do nauki. Tym razem wzory zostaną narzucone. Chcę Wam na tym kursie pokazać, jak zrobić bombki w stylu retro. Będą to bombki w odcieniach szarości, z wykorzystaniem wzorów z serwetek (określonych przeze mnie). Dzięki moim wskazówkom wykonacie na kursie trzy bombki. Dlaczego trzy zapytacie, nie można nauczyć się na jednej i pójść do domu? Nie byłabym sobą, gdybym poprzestała tylko na nauce, jak zrobić bombkę. Tego rzeczywiście można nauczyć się na jednej. Ale na jednej bombce nie da się nauczyć wykonywania trzech różnych struktur powierzchni. Oto odpowiedź, dlaczego trzy bombki. Poniżej zdjęcie bombek, które będziemy wykonywać na kursie.



Czego się nauczysz:
  1. Tworzenia bombek
    z ozdobionymi separatorami i wypełnionymi śniegiem
  2. Uzyskiwania różnych faktur powierzchni
    Nauczę Ciebie jak uzyskać trzy różne rodzaje faktur powierzchni, aby Twoje bombki były jeszcze bardziej ciekawe niż zwykle.
  3. Podmalowywania wzorów na serwetkach
    aby wydobyć ich najciekawsze fragmenty
  4. Z czego uzyskiwać śnieg
    i jak go nakładać, żeby nie zniszczyć swojej pracy.
    Co zabierzesz ze sobą?

    Przede wszystkim wiedzę :). Poza tym trzy bombki w stylu retro.

    Co jeszcze powinnaś wiedzieć?

    W dniu kursu masz 5% rabatu na zakupy dokonane w sklepie stacjonarnym.

    Nie zabieraj ze sobą jedzenia. Nie będziesz głodna :). W trakcie kursu przewidziana jest przerwa na ciepły, pełnowartościowy posiłek przygotowany przez firmę cateringową. Do tego słodki poczęstunek oraz kawa, herbata i zimne napoje w dowolnej ilości.

    Po zakończeniu kursu jesteś pod moją opieką. Zdaję sobie sprawę, że na kursie wszystko jest jasne. A potem w domu ... kurcze, jak to było... A więc dzwoń, pisz maila, przyjdź do pracowni i ... męcz mnie. Obiecuję, że nie zostawię Ciebie bez pomocy.

    Jeżeli masz jeszcze wątpliwości, zapraszam Ciebie do mojej pracowni, żebyś mogła obejrzeć moje prace. Zapraszam również na mój blog z pracami. Przeczytaj także opinie innych uczestniczek moich kursów.

    Zapoznaj się z terminami kursów decoupage oraz cennikiem.

    Kontakt ze mną

    Małgorzata Taubert
    telefon: +48 601 356 320
    mail: pracownia@goha.pl
    Share/Bookmark

    3 komentarze:

    1. Miałam to szczęście, że uczestniczyłam w kursie zdobienia bombek w stylu retro. W kameralnym gronie, przypadkowo spotkanych osób, spędziłam bardzo miły dzień. Na początek zapachniało piernikami, potem w ruch poszedł płyn do mycia szyb, którym przecierałyśmy bombki.Zatem podstawowe zapachy przedświąteczne miałyśmy zaliczone, przyszedł czas na same bombki. Dawno nie miałam takiego czasu tylko dla swojego hobby. Te kilka godzin minęło jak chwila.
      Oprócz trzech pięknych bombek, dostałyśmy ogromny bagaż wiedzy praktycznej, często takiej, której próżno szukać w podręcznikach, dla mnie bezcennej.

      OdpowiedzUsuń
    2. Choć minęło już trochę czasu od tego szkolenia to ciągle jak żywe jest w mej pamięci. Co prawda było to moje pierwsze w życiu szkolenie ale profesjonalizm i to klimatyczne miejsce zapadło głęboko i często je wspominam.Gosia to bardzo sympatyczna osoba, która w bardzo przyjazny sposób przekazuję swoja wiedzę, nie zamykając się tylko na na temat warsztatów, ale z chęcią udziela odpowiedzi i radzi w innych metodach związanych z tematem decoupage. Czas który tam spędziłam był naprawdę miły i pełen relaksu - z miłą chęcią będę tam zaglądać jak tylko będę w Warszawie

      OdpowiedzUsuń
    3. Na warsztatach u Gohy byłam po raz pierwszy 8.10.2011 i jestem pod OGROMNYM WRAŻENIEM!!! Byłam na wielu różnych warsztatach, w różnych pracowniach więc mam do czego porównywać. Nie będę tutaj zbytnio słodzić Pani Małgosi co by ktoś sobie nie pomyślał, że się podlizuję :-) Jednak muszę napisać to co mnie ujęło najbardziej. Goha jest miła, uśmiechnięta, cierpliwa, podchodzi do kursantek indywidualnie mimo zajęć grupowych, jest bardzo elastyczna, chętnie odpowiada na wszelkie pytania, nawet dotyczących technik z poza kursu, bez oporu przekazuje swoją wiedzę co niestety wbrew pozorom nie jest normą w innych pracowniach. Nie będę się rozpisywać o rzeczach oczywistych jak jej umiejętności czy kreatywność, bo to widzi każdy kto odwiedza jej blogi.
      Pani Małgosiu WIELKI SZACUN!!!

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...