poniedziałek, 24 stycznia 2011

Kawa, decoupage i wieża Babel

Przeglądałam ostatnio zdjęcia prac Pań, które przychodzą do mnie na zajęcia, które nazwałam "Decoupage przy kawie" (co to są za zajęcia możesz przeczytać w tym poście). Natrafiłam na fotografie przedmiotów wykonywanych przez grupę zagranicznych dekupażystek. Przypomniał mi się ten gwar rozmów prowadzonych w różnych językach. W mojej pracowni rozbrzmiewał grecki, angielski, portugalski, nie wspominając oczywiście o naszym ojczystym języku. Czułam się czasami jak w przysłowiowej wieży Babel.

Poniżej kilka prac z tych zajęć 





Duży sekretarzyk z MDF-u

Na zdjęciu poniżej ozdobiona duża taca z MDF-u (obecnie w promocji w sklepie).

Bardzo duża taca z MDF-u ozdobiona papierem ryżowym i wykończona żywicą szklącą

Share/Bookmark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...