poniedziałek, 6 października 2014

Nowe terminy kursów - październik 2014

Po bardzo długiej przerwie ruszam z nowymi tematami kursów. Wprowadziłam wiele nowości. Pierwszą nowością to miejsce, w którym warsztaty się odbywają. Nowa pracownia mieści się na Pradze Południe, w dogodnym miejscu dojazdowym. Dla zmotoryzowanych mam dobrą wiadomość: jest gdzie bez problemu i bez opłat zaparkować. Zobacz jak do mnie dojechać.

Drugą zmianą jest forma zapisywania się na kursy. Odbywa się to za pomocą portalu evenea.pl. Przy opisie każdego z kursów widocznych na tej stronie jest widżet pozwalający bezpośrednio z tej strony zakupić bilet. Jeżeli zainteresujesz się którymś z kursów wybierasz liczbę biletów, którą chcesz zakupić, klikasz w przycisk <Kup bilety> i dalej postępujesz zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na ekranie. Po dokonaniu płatności na podany przez Ciebie mail dostajesz wiadomość z biletem, który możesz wydrukować i przynieść ze sobą na zajęcia. Istnieje możliwość wpłacenia jedynie zaliczki. Wtedy różnicę wynikającą z ceny biletu na kurs oraz wpłaconej przez Ciebie zaliczki pokryjesz po przyjściu na kurs.

Ważna informacja: niestety nadal mój telefon komórkowy jest w naprawie, nie dostałam telefonu zastępczego, a do starych karta nie pasuje. W związku z tym jedyny kontakt ze mną jest przez maila pracownia@goha.pl

Tutaj możesz zobaczyć aktualny terminarz kursów.

A czego nowego będę Ciebie uczyła? Najbliższym kursem są


który odbędzie się już w najbliższy czwartek. Podczas tego kursu zapoznam Ciebie z jedną z technik malarskich. Będziesz zdobiła segregator na dokumenty. Do tego będziesz go ozdabiała masami strukturalnymi z wykorzystaniem szablonów. Ale zanim przystąpisz do pracy, najpierw będziesz musiała wybrać kolory, jakie będziesz chciała zastosować.

Takie segregatory powstały na jednym z prowadzonych przeze mnie kursów

Widziałaś już przedmioty zdobione farbami Colorink? Jeżeli tak, to pewnie wiesz, jakie fantastyczne efekty można nimi wyczarować. Ale ja uważam, że jeszcze lepsze można uzyskać w połączeniu ze złoceniami. Dlatego zapraszam Ciebie na kurs


Zapoznam Ciebie z dwoma technikami: używaniem farb Colorink oraz złoceniami. Na kursie tym ozdobisz jeden duży szklany przedmiot.




Kolejny kurs nie jest co prawda nowością, ale mam sporo zapytań o niego, dlatego też postanowiłam go wprowadzić do kalendarza :). Są to


Na kursie nauczysz się bielenia mebli za pomocą pasty wybielającej. Przygotujesz szafeczkę na "przydasie" z czterema szufladkami. Dodatkowo ozdobisz ją fragmentami papierów do scrapbookingu. Nauczę Ciebie jak i czym przyklejać taki papier (a pracuje się z nim zupełnie inaczej niż z klasycznym papierem do decoupage). Poznane na tym kursie techniki z powodzeniem wykorzystasz przy zdobieniu większych mebli.




A teraz kolejna nowość. Doskonały pomysł na w miarę szybki prezent. Przyznam się, że ostatnio, kiedy córka zapraszana jest na urodziny do swoich koleżanek lub kolegów, to w prezencie dostają właśnie takie scrapowe obrazki. Właśnie kilka dni temu córka podeszła do mnie z tajemniczą miną i oznajmiła mi: "Masz Mamo mało czasu". W głowie zaczęły mi latać przeróżne myśli, ale po wręczeniu mi koperty z zaproszeniem już wiedziałam, że czeka mnie szybka praca :). Jeżeli chcesz być również przygotowana na takie niespodzianki zapraszam Ciebie na kurs


Na tych zajęciach nauczę Ciebie komponowania obrazka i, co najważniejsze, przyklejania papieru do scrapbookingu na podobrazie. Uwierz mi, na początek nie jest to wcale łatwe.  A oto kilka przykładowych obrazków:




Te dziewczynki, które widzisz na obrazkach, też będziesz sama tworzyła :). To nie są "gotowce".

I ostatni jak na razie wyznaczony kurs. To najbardziej popularny kurs z mojej oferty. Każdy początkujący adept decoupage'u powinien go moim zdaniem przejść. Ze względu na ogromną dawkę wiedzy, jaką podczas tych zajęć przekazuję, zastanawiam się, czy nie powinnam tego tematu podzielić na kilka mniejszych. Żebyś łatwiej mogła przyswoić tak duży materiał. Dlatego prawdopodobnie będzie to ostatni termin, w którym ten kurs w takiej formie będzie się odbywał. A jest to kurs


Tutaj możesz obejrzeć pokaz slajdów z pracami wykonanymi przez uczestniczki tego kursu.

Zapraszam do pracowni na warsztaty.
Share/Bookmark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...