środa, 23 marca 2011

Kurs "Zdobienie jaj z MDF-u"

Wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc, a więc czas przygotowywania ozdób świątecznych. Ja proponuję w tym roku zamiast tradycyjnych wydmuszek lub pisanek przygotować ozdobione formatki w kształcie jajek wyciętych z MDF-u. Na zdjęciu poniżej możesz zobaczyć efekt końcowy. Dokładnie w takim stylu będziesz wykonywać ozdoby na tym kursie. Więcej zdjęć możesz obejrzeć na moim blogu z pracami. Nauczysz się pracować z papierem klasycznym do decoupage, wydrukami, wykorzystywać w ozdabianiu szablony czy tzw. rub-on (gotowe transfery). A przede wszystkim nauczę Ciebie techniki postarzania, czyli pracy z różnymi patynami i woskiem.
Robienia takich "jajek" będziesz się uczyła ny tym kursie
Jak zapisać się na kurs?
 
Na kursy możesz zapisać się wysyłając wiadomość na mail pracownia@goha.pl, wykupując zajęcia w sklepie internetowym albo telefonicznie pod numerem 601 356 320. Potwierdzeniem uczestnictwa oraz zarezerwowania miejsca jest wpłata kwoty 50 zł osobiście w sklepie stacjonarnym lub przelewem na poniższe konto:

mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
80 1140 2004 0000 3402 3206 4146
 
Dlaczego warto przyjść na kurs?

Oprócz dużej dawki wiedzy i miłej atmosfery otrzymasz ode mnie w dniu kursu 5% rabatu na zakupy dokonane w sklepie stacjonarnym.

Nie zabieraj ze sobą jedzenia. Nie będziesz głodna :). W trakcie kursu przewidziana jest przerwa na ciepły, pełnowartościowy posiłek przygotowany przez firmę cateringową. Do tego słodki poczęstunek oraz kawa, herbata i zimne napoje w dowolnej ilości.

Po zakończeniu kursu jesteś pod moją opieką. Zdaję sobie sprawę, że na kursie wszystko jest jasne. A potem w domu ... kurcze, jak to było... A więc dzwoń, pisz maila, przyjdź do pracowni i ... męcz mnie. Obiecuję, że nie zostawię Ciebie bez pomocy.

Jeżeli masz jeszcze wątpliwości, zapraszam Ciebie do mojej pracowni, żebyś mogła obejrzeć moje prace. Zapraszam również na mój blog z pracami. Przeczytaj także opinie innych uczestniczek moich kursów.

Zapoznaj się z terminami kursów decoupage oraz cennikiem.

Kontakt ze mną

Małgorzata Taubert
telefon: +48 601 356 320
mail: pracownia@goha.pl

Share/Bookmark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...