piątek, 10 września 2010

Kurs Podstawy decoupage

Zapewne zetknęłaś się już z techniką decoupage. Widziałaś np. książki pokazujące, jakie cuda można wykonać dzięki tej technice. Jeżeli trafiłaś na moją stronę myślę, że zainteresował Ciebie decoupage i zastanawiasz się, od czego powinnaś zacząć? W jaki sposób pracować tą techniką? Co i na czym zrobić oraz czy dasz radę?

Oczywiście sama możesz, na zasadzie prób i błędów, dochodzić do zadowalających Ciebie efektów. Jednak jeżeli szybciej chcesz odnaleźć w sobie twórczą osobę, jeżeli sama chcesz tworzyć piękne przedmioty by upiększyć otaczającą Ciebie przestrzeń lub obdarować bliskich oryginalnymi prezentami to zapraszam Ciebie na kurs decoupage zatytułowany „Podstawy decoupage”.

Zajęcia są przeznaczone dla osób, które są początkujące w technice decoupage lub czują, że brakuje im mocnych podstaw.

Czego się nauczysz:
  1. Co to jest decoupage i co można tą techniką ozdobić
    W wielkim skrócie. Nie bój się, nie będę zbyt długo mówić o historii decoupage. Te informacje znajdziesz w wielu książkach lub Internecie.
  2. Z czego stworzyć "Niezbędnik Dekupażystki"
    Omówienie podstawowych preparatów, jakie stosowane są w technice decoupage: podkładów, klejów, lakierów. Które wybrać, które z daleka (moim zdaniem) omijać. Jakie stosować narzędzia (pędzle, nożyczki, itp.), żeby z jednej strony nie przepłacić, a z drugiej żeby praca była przyjemnością, a nie przeklinaniem np. wychodzącego włosia z pędzla.
  3. Przygotowywania różnych powierzchni do dalszej pracy
    Czyli szlifowanie, nakładanie podkładów. Przygotuj się na zakwasy w rękach :). To jest najmniej (przynajmniej dla mnie) przyjemny etap tworzenia, ale niezbędny do tego, żeby uzyskać gładkość powierzchni jak przysłowiowa "pupcia niemowlęcia".
  4. Ozdabiania powierzchni
    Jeszcze nie wzorami, ale różnymi technikami malarsko-zdobniczymi, w tym również Shabby Chic.
  5. Wycinania i komponowania
    Nie bój się, nie mam zamiaru zrobić z Ciebie muzyka :), chodzi mi o estetyczne komponowanie wzorów na ozdabianym przedmiocie. Pokażę Tobie, na co zwracać uwagę, żeby przedmiot ten nie został "przeładowany" efektami zdobniczymi. Pokażę Tobie, jak patrzeć na wzory w taki sposób, żebyś widziała, jak wiele różnie wyglądających przedmiotów można nim ozdobić.
  6. Przyklejania wzorów
    Po wyjściu ode mnie będziesz potrafiła przykleić wzór z serwetki czy papieru, żeby nie tworzyły się pęcherzyki, żeby serwetka się nie marszczyła i żeby Twoja praca cieszyła nie tylko Twoje oczy. Nauczę Ciebie również metody przyklejania serwetki na żelazko, którą zmodyfikowałam, żeby uzyskiwać jeszcze lepsze efekty.
  7. Wykończenia prac
    Czyli jeszcze raz techniki zdobniczo-malarskie, tym razem pod kątem uzyskania jeszcze lepszego wyglądu przedmiotu.
  8. Końcowego zabezpieczania prac
    Czyli lakierowanie, lakierowanie ... Które lakiery stosować i do czego się nadają. Jak je nakładać i czym, żeby w miarę szybko uzyskać gładką, dobrze zabezpieczoną pracę.
  9. Dbania o narzędzia pracy
    Takie BHP dla narzędzi :). Żeby długo służyły. Pokażę Tobie przede wszystkim, jak czyścić pędzle, jak nabierać preparaty, farby, w czym pędzle przechowywać. A jak zdasz egzamin (żartuję) dostaniesz ode mnie prezent (to już nie żart).
Co zabierzesz ze sobą?

Przede wszystkim wiedzę :). Poza tym na kursie wykonasz co najmniej 2 prace: jedną na drewnie, drugą na MDF-ie. Przedmiot narzucam ja, wzory wybierasz sama (w razie potrzeby służę sugestiami). Jeden przedmiot ozdabiasz serwetkami, drugi - papierem do decoupage. Wspólnie zastanawiamy się nad doborem kolorystyki, a potem ... do dzieła.

Co jeszcze powinnaś wiedzieć?

W dniu kursu masz 5% rabatu na zakupy dokonane w sklepie stacjonarnym.

Nie zabieraj ze sobą jedzenia. Nie będziesz głodna :). W trakcie kursu przewidziana jest przerwa na ciepły, pełnowartościowy posiłek przygotowany przez firmę cateringową. Do tego słodki poczęstunek oraz kawa, herbata i zimne napoje w dowolnej ilości.

Po zakończeniu kursu jesteś pod moją opieką. Zdaję sobie sprawę, że na kursie wszystko jest jasne. A potem w domu ... kurcze, jak to było... A więc dzwoń, pisz maila, przyjdź do pracowni i ... męcz mnie. Obiecuję, że nie zostawię Ciebie bez pomocy.

Jeżeli masz jeszcze wątpliwości, zapraszam Ciebie do mojej pracowni, żebyś mogła obejrzeć moje prace. Zapraszam również na mój blog z pracami. Przeczytaj także opinie innych uczestniczek moich kursów.

Zapoznaj się z terminami kursów decoupage oraz cennikiem.

Kontakt ze mną

Małgorzata Taubert
telefon: +48 601 356 320
mail: pracownia@goha.pl

Takie prace powstają na kursie:


Share/Bookmark

2 komentarze:

  1. Wizyty w pracowni Małgosi i oglądanie jej prac spowodowały u mnie chęć odbycia kursu decoupage. Oprócz nadawania „starego” charakteru zdobionym przedmiotom na kursie nauczyłam się przyklejania dużych form serwetkowych, co dotąd było moim koszmarem sennym. Wiem jak postępować, kiedy na przyklejonym motywie serwetki pojawią się zagniecenia i jak przyklejać serwetkę, by ich nie było. Nauczyłam się jak należy myć pędzle i dlaczego po myciu trzeba je kłaść, a nie stawiać na baczność. Nabyte umiejętności udało mi się już kilkakrotnie skutecznie zastosować w moich pracach.
    Małgosiu, wielkie dzięki za przekazaną w przystępny sposób wiedzę. Za życzliwość, wyrozumiałość i cierpliwe odpowiadanie na moje liczne pytania. Fakt, że po zakończeniu kursu dalej mogę korzystać z Twoich fachowych rad daje mi poczucie komfortu.
    Dziękuję i do zobaczenia na kolejnym kursie Dorota Piotrowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurs decoupage u Pani Małgosi dał mi ogromną wiedzę na temat przyklejania serwetek i innych papierów do ozdabiania przedmiotów. Zdobyłam wiele cennych rad i wskazówek od Pani Gosi zarówno na kursie jak i po. Na kursie każda z uczestniczek zdobywa doświadczenie w wykonaniu pracy, którą ozdabia. Pani Małgosia świetnie pomaga i radzi przy pracy z decoupage. Nauczyłam się jak dobierać materiały i narzędzia do pracy oraz jak o nie dbać. Wielkie dzięki Pani Małgosiu!
    Myślę, że jak udoskonalę swój warsztat z podstaw decoupage to przyjdę na następne kursy z wielką radością.
    Pozdrawiam Ewa Trelka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...